Τα βασικά του SEO και οι μηχανές αναζήτησης (αυξήστε την επισκεψιμότητα)

1. Κρατάτε την ιστοσελίδα σας ενημερωμένη, ανάλογα την επιχείρηση ή το πεδίο σας

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να χρησιμοποιείτε λέξεις - κλειδιά στους τίτλους των άρθρων και των σελίδων σας. Για παράδειγμα, αν πουλάτε παπούτσια και κάνετε μία ειδική προσφορά, μπορείτε να γράψετε 3 τίτλους με διαφορετικό αντίκτυπο ο καθένας, όπως φαίνεται παρακάτω:

Τίτλος 1: Η Προσφορά της Εβδομάδας - Ένας τέτοιος τίτλος θα οδηγήσει στη σελίδα σας επισκέπτες που αναζητούν λέξεις όπως "προσφορά" και "εβδομάδα", αλλά δε θα τους οδηγήσει σε αυτό που πουλάτε: παπούτσια. Έτσι, μπορεί να καταλήξετε να έχετε πολλούς επισκέπτες που δε θα δείξουν ενδιαφέρον στο προϊόν σας.

Τίτλος 2: Προσφορά αθλητικών παπουτσιών - Ένας τέτοιος τίλος είναι προτιμότερος για όσους ψάχνουν για "παπούτσια", καθώς οι επισκέψεις σας θα είναι από χρήστες που ενδιαφέρονται πραγματικά για την προσφορά σας.

Τίτλος 3: Προσφορά αθλητικών υποδημάτων στην Αθήνα - Αυτός ο τίτλος είναι το ίδιο αποδοτικός με τον Τίτλο 2, αλλά περιορίζει τα αποτελέσματα σε όσους ενδιαφέρονται για την προσφορά στη συγκεκριμένη περιοχή/πόλη/χώρα, που αναγράφεται στον τίτλο.

2. Αποκτήστε το δικό σας όνομα τομέα

Οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν όσο το δυνατόν πιο σχετικούς -σε περιεχόμενο- διαδικτυακούς τόπους, καθώς και ονόματα τομέα. Έτσι, αν έχετε αναπτύξει μία αναγνωρισμένη μάρκα, μια αποτελεσματική στρατηγική θα ήταν η μάρκα αυτή να περιλαμβάνεται στο όνομα τομέα σας.

Αν δεν έχετε ακόμα αναπτύξει το όνομά σας, θα βοηθούσε μία σύντομη αναφορά της επιχείρησης ή του πεδίου σας στο όνομα τομέα (π.χ.: PapoutsiaNewYork.com or PapoutsiaInNewYork.com).

Συμβουλή: Η Webnode σας διευκολύνει στην καταχώρηση ονόματος τομέα, απευθείας από τη σελίδα διαχείρισης της ιστοσελίδας σας.

3. Καταχωρήστε τη σελίδα σας στην υπηρεσία Webmaster Tools του Google

Από τη στιγμή που θα έχετε σχετικό περιεχόμενο και έχετε καταχωρήσει ένα όνομα τομέα, αξίζει να καταχωρήσετε τον ιστότοπό σας στο Google ώστε να αρχίσει να λειτουργεί σαν «δείκτης» σε συνδυασμό με τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει.

Δείτε πως μπορείτε να κάνετε κάτι τέτοιο στο σχετικό μας άρθρο για σύνδεση με τα Google Webmaster Tools.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη βελτιστοποίηση από την ίδια τη Google, σας προτείνουμε να μεταβείτε στην κατηγορία οδηγιών για Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO).

4. Αποτελεσματική χρήση των Κοινωνικών Δικτύων

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρείτε την επαφή με τους επισκέπτες, τους πελάτες και τους συνεργάτες σας. Υπάρχουν πολλά κοινωνικά δίκτυα αλλά θα επικεντρωθούμε στο Facebook, ως ένα από τα πιο δημοφιλή. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία σελίδα για τους "Fans" της σελίδας σας στο Facebook, κάτι ανάλογο με το δικό μας fan page της Webnode - την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.facebook.com/webnode.gr

Για να μάθετε περισσότερα για τα fan pages του Facebook , κάντε κλικ εδώ: http://www.facebook.com/help/?page=168617716530627

Αφού θα έχετε δημιουργήσει μία σελίδα στο Facebook, μπορείτε να τοποθετήσετε ένα κουμπί "Μου αρέσει" ("Like") στην ιστοσελίδα σας, ώστε οι επισκέπτες σας να μπορούν να γίνονται και fans. Έχουμε δημιουργήσει για εσάς έναν οδηγό στον οποίο σας δείχνουμε πως μπορείτε να προσθέσετε το κουμπί "Like" στο project σας.

 

 


Δεν πήρατε την απάντηση που θέλατε;