Διαχείριση παραγγελιών

Μπορείτε να δείτε και να διαχειριστείτε όλες τις παραγγελίες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στη σελίδα διαχείρισης της ιστοσελίδας σας.

1. Μεταβείτε στη διαχείριση της ιστοσελίδας σας και κάντε κλικ στις "Παραγγελίες".

Διαχείριση παραγγελιών

2. Στο νέο παράθυρο μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχουν γίνει στο κατάστημά σας.

Διαχείριση παραγγελιών

3. Μπορείτε να κάνετε τις παραγγελίες να εμφανίζονται με διάφορους τρόπους ανάλογα τις επιλογές της γραμμής εργαλείων. Καντε κλικ στην καθεμία ξεχωριστά ώστε να επιλέξετε την εμφάνιση των μη ολοκληρωμένων, των ακυρωμένων, τον ολοκληρωμένων, καθώς και των πληρωμένων ή απλήρωτων παραγγελιών.

Διαχείριση παραγγελιών

4. Κάντε κλικ σε μία συγκεκριμένη παραγγελία ώστε να δείτε και να επεξεργαστείτε τις λεπτομέρειές της.

Διαχείριση παραγγελιών

5. Θα δείτε τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μπορείτε να αλλάξετε την κατάστασή της και να σημειώσετε αν η πληρωμή έχει ολοκληρωθεί ή όχι.

Διαχείριση παραγγελιών

6. Μπορείτε να αποθηκεύσετε την παραγγελία σε ένα αρχείο σε μορφή .xml πολύ εύκολα, επιλέγοντας "Εξαγωγή παραγγελιών". Κάντε κλικ στο "OK".

Διαχείριση παραγγελιών

7. Κάνοντας κλικ στο "Αποστολή προϊόντων" μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα ενημερώνει τον πελάτη πως η παραγγελία έχει σταλεί. Επιβεβαιώστε την επιλογή σας κάνοντας κλικ στο "OK".

Διαχείριση παραγγελιών

8. Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε την παραγγελία. Κάνοντας κλικ στην "Εκτύπωση" μπορείτε να δείτε προεπισκόπηση και να την εκτυπώσετε.

Διαχείριση παραγγελιών

Συμβουλή: Για να διαχειριστείτε πολλαπλές παραγγελίες με μία κίνηση, χρησιμοποιήστε τα κουμπιά που θα βρείτε στην γραμμή εργαλείων της λίστας παραγγελιών. Αφού επιλέξετε τις παραγγελίες μπορείτε να τις διαγράψετε, εξαγάγετε, αλλάξετε την κατάστασή τους, αλλάξετε την κατάσταση πληρωμής, καθώς και να ενημερώνετε τους πελάτες σας σχετικά με την παράδοση.

 

 


Δεν πήρατε την απάντηση που θέλατε;