Διαχείριση Παραγγελιών

Το άρθρο αυτό σας εξηγεί πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τις παραγγελίες που τοποθετούνται στο ηλεκτρονικό σας. Όταν ένας πελάτης παραγγείλει κάτι από το κατάστημά σας, θα λάβετε μία ειδοποίηση που ενημερώνει για την παραγγελία. Στη συνέχεια περιμένετε έως ότου λάβετε την πληρωμή. Αφού τη λάβετε, μπορείτε να σημειώσετε την παραγγελία ως πληρωμένη και να αποστείλλετε την παραγγελία τους. Στο σημείο αυτό θα μπορείτε να σημειώσετε την παραγγελία ως ολοκληρωμένη. Ας δούμε τη διαδικασία αυτή βήμα-βήμα.

  1. Τη στιγμή που ένας πελάτης επιβεβαιώσει την παραγγελία, θα λάβετε ένα μήνυμα email που σας ενημερώνει πως έχει πραγματοποιηθεί παραγγελία στο E-shop σας. Η ειδοποίηση στέλνεται από τη διεύθυνση no-reply@webnode.com.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Βεβαιωθείτε πως έχετε δημιουργήσει μία επαφή για τη διεύθυνση no-reply@webnode.com στις ρυθμίσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ώστε να βεβαιωθείτε πως τα email με τις ειδοποιήσεις δε θα καταλήγουν αυτόματα στο φάκελο ανεπιθύμητων (spam).

Η ειδοποίηση πραγματοποίησης παραγγελίας θα φαίνεται όπως το παρακάτω παράδειγμα.

order notification

  1. Για να διαχειριστείτε την παραγγελία, μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο που θα βρείτε στο κάτω μέρος της ειδοποίησης.

manage order

Μπορείτε επίσης να βρείτε τη σελίδα διαχείρισης παραγγελιών μέσα από το μενού Τα project μου και επιλέγοντας το E-shop σας. Θα εμφανιστεί η σελίδα ρυθμίσεων του καταστήματος από οπου μπορείτε να κάνετε κλικ στις Παραγγελίες.

order

  1. Επιλέξτε μία παραγγελία από τη λίστα κάνοντας κλικ επάνω της, για να τη διαχειριστείτε.

edit order

  1. Θα εμφανιστούν οι λεπτομέρειες της παραγγελίας και θα μπορείτε να την επεξεργαστείτε.

change order

  1. Αφού λάβετε την πληρωμή του πελάτη σας, μπορείτε να σημειώσετε την παραγγελία ως πληρωμένη κάνοντας κλικ στο Ορίστε ως πληρωμένη.

set as paid

Μετά την αλλαγή της κατάστασης πληρωμής, θα δείτε το ποσό που έχετε λάβει και την ημερομηνία ανανέωσης. Αν χρειαστεί, μπορείτε να σημειώσετε εκ νέου την παραγγελία ως μη πληρωμένη.

paid

Χρειάζεται να αλλάζετε την κατάσταση πληρωμής χειρωνακτικά, με μόνη εξαίρεση τις πληρωμές που λαμβάνονται μέσω του PayPal.

Αν ο πελάτης σας έχει κάποιες ειδικές οδηγίες για την παραγγελία, μπορεί να τις προσθέσει στο πεδίο Σημειώσεις. Μην ξεχάσετε να Αποθηκεύσετε τη σημείωση.

save note

  1. Αφού λάβετε την πληρωμή, μπορείτε να ταχυδρομήσετε τα προϊόντα στον πελάτη. Μετά την αποστολή του δέματος, μπορείτε να αλλάξετε την κατάσταση της παραγγελίας σε ολοκληρωμένη κάνοντας κλικ στο Ολοκληρωμένη παραγγελία.

fulfill order

  1. Στο επόμενο βήμα της διαδικασίας, μπορείτε να ρυθμίσετε την παρακολούθηση δέματος.

Για να ενεργοποιήσετε την παρακολούθηση πορείας δέματος, χρειάζεται να έχετε ρυθμίσει τις μεθόδους αποστολής και να συμπληρώσετε το URL με τον κωδικό δέματος που θα σας δώσει η εταιρεία αποστολής με την οποία συνεργάζεστε. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο άρθρο Πώς να ρυθμίσετε την Παρακολούθηση Δέματος. Η διαδικασία ενεργοποίησης της παρακολούθησης είναι κοινή για κάθε εταιρεία αποστολής με την οποία συνεργάζεστε.

Στο ίδιο παράθυρο, μπορείτε να τσεκάρετε το κουτί ώστε να στείλετε στους πελάτες σας μήνυμα ειδοποιώντας τους πως το δέμα τους έχει δρομολογηθεί.

fulfill order

  1. Η παραγγελία έχει πλέον πληρωθεί, δρομολογηθεί και σημειωθεί ως ολοκληρωμένη. Μπορείτε πλέον να την αρχειοθετήσετε κάνοντας κλικ στο κουμπί Αρχειοθέτηση παραγγελίας. Η παραγγελία θα μεταφεθρεί στο αρχείο και δε θα εμφανίζεται με τις άλλες σας ανοιχτές παραγγελίες. Μπορείτε επίσης να διαγράψετε παραγγελίες κάνοντας κλικ στη Διαγραφή παραγγελίας. Η αρχειοθέτηση παραγγελιών είναι χρήσιμη για τις ολοκληρωμένες παραγγελίες ενώ η διαγραφή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ακυρωμένες ή διπλές παραγγελίες.

delete order

Μπορείτε να εκτυπώσετε την παραγγελία κάνοντας κλικ στην Εκτύπωση παραγγελίας.

print order

Στο κεντρικό μενού παραγγελιών, μπορείτε να φιλτράρετε τις παραγγελίες σας ώστε να βλέπετε μόνο τις Ανοιχτές ή τις Αρχειοθετημένες. Για να φιλτράρετε τις παραγγελίες σας, κάντε κλικ στο βελάκι στη δεξιά πλευρά της ένδειξης Προβολή και επιλέξτε το φίλτρο που επιθυμείτε.

filter orders

Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να ρυθμίσετε τις μεθόδους αποστολής και πληρωμής, ή να δείτε το E-shop σας από την οπτική των πελατών σας.


Δεν πήρατε την απάντηση που θέλατε;